سال نو مبارک

دیگه کم کم داره سال ۱۳۹۰ با همه خوبی ها و بدی هاش نفس های آخر رو میکشه

یکسال دیگه از عمرمون رفت.....انشاالله سال ۱۳۹۱ سال ظهور مهدی زهرا باشه

خوشا به حال کسانی که سال تحویل رو بین الحرمین هستند و واسه خودشون صفا میکنند

 

 

و یا کسانی که سال تحویل رو کنار مرقد مطهر امام رضا هستند

 

 

و یا کسانی که قم و کنار ضریح مطهر حضرت معصومه هستند.....ما که از زیارت حضرت زهرا بی نصیبیم و بجاش حضرت معصومه رو زیارت میکنیم

 

یا کسانی که در کنار امامزادگان آقاعلی عباس و سید محمد .. شهر بادرود .. سال جدیدشان را شروع می کنند

 

 

یا کسانی که پا گذاشتن جای پای شهدا و در مناطق عملیاتی با یاد و نام شهدا سال رو تحویل میکنند

 

خلاصه هر کی هر جا هستش اولا برای سلامتی و فرج مولامون،برای سلامتی رهبرعزیز،شفای همه مریضها،رفع گرفتاری از همه،حل شدن مشکلات جوونا بخصوص شغل و مسکن و ازدواج و.... دعا کنند

شان‌علی استون: درود بر آیت الله خامنه‌ای


سایت باراک اوباما دات آی آر با شان استون پیش از اسلام آوردن وی و در جریان کنفرانس هالیوودیسم گفت‌وگویی انجام داد که یکی از سئوالات پرسیده شده چنین است:

* نظر شما درباره آیت الله خامنه‌ای چیست؟
من در مورد ایشان چیز زیادی نمی‌دانم و البته نمی‌خواهم در سیاست قاطی بشوم. در غرب صحبت‌های ایشان به دست ما نمی‌رسد ولی حرفی که چند روز پیش زدند حرف زیبایی بود که هیچ کسی از رهبران دنیا این حرف‌ را نمی‌زند. ایشان گفت که انسان‌ها چهره‌ای از خدا در روی زمین هستند و درود بر ایشان به خاطر این حرف.
آیت‌الله خامنه‌ای تنها رهبری است که اینطور حرف می‌زند. این صحبت‌ها صحبت‌هایی است که مردم در غرب، به شدت با آن سمپاتی نشان می‌دهند. اگر به زمان رنسانس برگردیم، می‌بینیم این حرف‌های خوب در غرب نیز زده می‌شد اما متاسفانه قطع شد. فرق بین انسان و حیوان چیست و اگر انسان به ارزش‌ها توجه نکند، فقط همدیگر را می‌کشند تا زنده بمانند. فاشیسم و کاپیتالیسم همواره در حال کشت و کشتار مردم دنیا هستند چون این بخش از انسانیت را حذف کرده‌اند.
نکته دیگری که باید اضافه کنم، این است که همیشه برای ما چهره آقایان خمینی و خامنه‌ای را با تصاویری عصبانی و عبوس نشان می‌دهند اما من در تهران تصاویری از این دو شخص دیدم که بسیار زیبا و در حال لبخند زدن بودند و با تصویرسازی که در کشور من از آن‌ها می‌شد کاملاً متفاوت بود.

ایـــران و اســرائیل !!!!

همان يک بار براي هفت پشتمان کافيست

آيت الله بهجت:


همان يک بار براي هفت پشتمان کافيست


آيت‌الله بهجت در پاسخ به شبهه يکي از حاضران در جلسه مبني بر اين که آيت‌الله خامنه‌اي براي رهبري جوان است، جواب جالب و پرمعنايي دادند .....
آيت‌الله بهجت در پاسخ به شبهه يکي از حاضران در جلسه مبني بر اين که آيت‌الله خامنه‌اي براي رهبري جوان است، جواب جالب و پرمعنايي دادند.

 يکي از نزديکان حضرت آيت‌الله‌العظمي بهجت (ره) خاطره‌اي را درباره نظر ايشان درباره انتخاب آيت‌الله خامنه‌اي به رهبري انقلاب نقل کرده است.

وي گفت: "سال 68 برخي افراد به آقاي بهجت گفتند آقاي خامنه‌اي براي رهبر شدن جوان است. ايشان در پاسخ اين افراد، فرمودند: همان يک بار که گفتند علي(ع) جوان است، براي هفت پشتمان کافيست."

گفتني است، مجلس خبرگان رهبري، با وجود شبهات و القاء آنها به افراد با نفوذ، يک روز پس از رحلت امام خميني(ره)، حضرت آيت الله خامنه اي را به رهبري انقلاب اسلامي برگزيدند.

نقش یا علی بر روی انگشتر رهبر معظم انقلاب

عشق به رهبری

عکس فوق العاده از مکه

عکس مقبره مالک اشتر - مصر


آيت‌الله مصباح يزدی : يافتن مشابه براي امام خامنه‎ای ناممكن است

آيت الله محمدتقي مصباح يزدي، رئيس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خمنيي (ره) در ديدار جمعي از طلاب و فضلاي لبناني به شخصيت و ويژگي‌هاي مقام معظم رهبري و سيد حسن نصرالله اشاره كرد و گفت: «خالصانه عرض مي‌كنم كه از نعمت‌هاي خاص خداوند به اين حقير بعد از نعمت محبت و دوستي ائمه طاهرين و امام خميني (ره)، محبت و دوستي امام و پيشوا آيت‌الله خامنه‌اي و ولي الله و يار امام زمان عجّل الله تعالي فرجه الشريف، آقاي سيد حسن نصرالله است.»

وي با بيان اينكه بعد از معرفت خداوند

ادامه نوشته

سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با خبرگان رهبری

رهبر معظم انقلاب: رای قاطع مردم در انتخابات، نشان دهنده اعتماد کامل و رای به اصل نظام بود/ با همه وجود از مردم عزیز تشکر می کنم.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(پنجشنبه)  در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان، ضمن سپاس و تجلیل بی دریغ از حرکت عظیم، به هنگام، هوشمندانه و همراه با بصیرت مردم در انتخابات 12 اسفند، به تبیین تأثیرها و پیام های این حضور پرشکوه  پرداختند و تأکید کردند: رأی اکثریت قاطع مردم در انتخابات مجلس نهم ، در واقع رأی به اصل نظام اسلامی و نشان دهنده اعتماد کامل آنان به نظام بود و همچون سیلی هوشیار کننده، افرادی را که درخصوص اصل نظام و آینده آن و مردم، در توهم و خیال پردازی بسر می بردند، بیدار، و حقیقت را آشکار کرد.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه حقیقتاً مردم عزیز کشور در این انتخابات سنگ تمام گذاشتند، افزودند:

ادامه نوشته

اعجاز قران


اعجاز عددی 19:
عبدالرزاق نوفل (1975 م) تحقیقات دکتر رشاد خلیفه را ادامه داد، ایشان به نتیجه‌ی جالب دیگری رسید ـ با عنوان اعجاز عدد 19 ـ ایشان می‌گوید: چون (بسم الله الرحمن الرحیم) دارای 19 حرف است پس نظام ریاضی خاصی براساس عدد 19 بر قرآن حاکم است. برای مثال چند نمونه ذکر می‌کنیم: الف. تعداد (ق) هایی که در سوره‌ی (ق) وجود دارد 57 مورد است که یکی از مضرب‌های عدد 19 می‌باشد (57 = 3 × 19)
ب. عدد کلمات اولین آیاتی که بر پیامبر نازل شده 19 کلمه است.


تناسب تکرار واژه‌ها در قرآن:
عبدالرزاق نوفل بعداً تناسب عددی تکرار واژه‌ها را در قرآن مطرح نمود ایشان معتقد است که کلماتی که مترادف یا متضاد هستند به تعداد مساوی در قرآن تکرار شده است. مانند: کلمه‌ی «دنیا» و «آخرت» هر کدام 115 بار، واژه‌ی یوم 365 بار، کلمه شیطان و ملائکه هر کدام 68 بار، جهنم 77 و جنات با مشتقات 77 بار


 اعجاز زوج و فرد:
اعجاز زوج و فرد در قرآن کریم توسط «کورش جم نشان» (1375 هـ ) مطرح شده است. ایشان با توجه به آیه‌ی سوم سوره‌ی فجر(5) که خداوند متعال به زوج و فرد سوگند یاد کرده می‌گوید: شاید یک نظام عددی برمبنای زوج و فرد در قرآن کریم وجود داشته باشد. در نهایت ایشان به این نتیجه رسیده است که جمع اعداد زوج، مساوی با جمع تعداد آیات قرآن، یعنی 6236 می‌باشد و جمع اعداد فرد، مساوی 6555 است که حاصل جمع شماره‌ی سوره‌ها می‌باشد. بدین ترتیب نمونه دیگری از اعجاز عددی قرآن را ثابت می‌کند.(6) 5. اعجاز عدد هفت: اعجاز «عدد هفت» توسط مهندس عبدالدائم الکحیل (2002 م) مطرح شده است.
ایشان با استفاده از آیه‌ی 12 سوره‌ی طلاق که خداوند می‌فرماید: «اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ سَبْعَ سَماوَاتٍ وَمِنَ الْأَرْضِ مِثْلَهُنَّ» نتیجه می‌گیرد که باید بین عدد هفت و تعالیم قرآن ارتباطی باشد برای مثال می‌گوید: نص قرآن بسم الله الرحمن الرحیم عدد حروف هر کلمه 3 4 6 6 946 = 7 ÷ 6643 قرآن تنزیل العزیز الرحیم عدد حروف هر کلمه 5 6 6 95 = 7 ÷ 665 ایشان معتقد است که اگر تعداد حروف کلمات هر آیه را کنار هم بگذاریم، یکی از مضرب‌های عدد هفت می‌باشد.

اعجاز های قرآنی

وجود برزخ در ميان درياها:

قرآن كريم در سوره‌هاي فرقان و رحمان قانوني را كه مخصوص آب است، ذكر مي‌كند. در آيهء 53 سورهء فرقان مي‌گويد:

وَهُوَ الَّذِي مَرَجَ الْبَحْرَيْنِ هَذَا عَذْبٌ فُرَاتٌ وَهَذَا مِلْحٌ أُجَاجٌ وَجَعَلَ بَيْنَهُمَا بَرْزَخًا وَحِجْرًا مَحْجُورًا : و اوست ذاتي كه دو دريا را به هم درآميخت كه اين يكي داراي آب گوارا و شيرين و آن ديگر، شور و تلخ است و بين اين دو آب در حين به هم آميختن آنها واسطه و حايلي قرار دارد تا هميشه از هم جدا باشند

و در آيات 19 و 20 سورهء رحمان مي‌گويد:

مَرَجَ الْبَحْرَيْنِ يَلْتَقِيَانِ بَيْنَهُمَا بَرْزَخٌ لا يَبْغِيَانِ : اوست ذاتي كه دو درياي شور و شيرين را به هم در آميخت، به نحوي كه در ميان آنها پردهء حايلي قرار داد كه به هم در نمي­آميزند .               

بيگمان پديدهء طبيعيي‌ كه قرآن در اين آيات از آن ياد مي‌كند، از قديم‌ترين عصرها تا كنون نزد انسان شناخته شده بوده است؛ اين پديدهء طبيعي مي‌گويد: هر گاه دو رودخانه در يك گذرگاه آبي با همديگر يك جا شوند، آب يك رودخانه با آب ديگري در هم نمي‌آميزد.

به طور مثال در شهر چانگام واقع پاكستان شرقي، دو رودخانه با هم يكجا شده و سپس مسير خود را به سوي شهر اراكان در كشور برمه طي مي‌كنند، وقتي هر بيننده‌يي به سوي اين رودخانه بنگرد، خط فاصلي را به عنوان مرز ميان دو رودخانه در ميان آنها مشاهده مي‌كند و بدين گونه ملاظه مي­نمايد كه هر يك از اين رودخانه‌ها، استقلال خويش را به گونه­يي محسوس حفظ كرده اند. جالب توجّه است كه در يك پهلوي این رودخانه آب شيرين و در پهلوي ديگر آن آب، نمكين مي‌باشد. نگارنده نيز در كشور پاكستان جريان مستقل دو رودخانهء مختلف را كه با هم يكجا مي‌شوند، ولي هر كدام آنها استقلال خود را به وسيلهء يك خط فاصل نشان مي‌دهند، بالاي پل اتك كه مرز فاصل ميان ولايت سرحد و ولايت پنجاب پاكستان است مشاهده نموده است. رودخانهء اتك از كوه‌هاي كشور ما افغانستان سرچشمه مي‌گيرد و رودخانهء ديگر از كوه هاي سرزمين پاكستان. اين دو رودخانه دقيقاً در نزديك پل اتك كه در ميان راه پيشاور و اسلام آباد  قرار گرفته با هم يكجا مي‌شوند و شما از فراز پل درحال عبور اين خط فاصل را آشكارا مشاهد مي­كنيد. البته تمام رودخانه‌هايي كه به سواحل درياها نزديك اند، نيز عين وضعيت را دارا مي‌باشند.

آنسان که گفتيم، اين پديده در نزد انسانهاي قديم نيز شناخته شده بود، اما بشر قانون مربوط به آن را فقط از

ادامه نوشته

زندگی شهید دیالمه


شهید عبدالحمید دیالمه در اردیبهشت ماه 1333 در تهران به دنیا آمد. پس از دوره متوسطه سه سال در خدمت مدرسین حوزه علمیه قم و نظرات دکتر شریعتی بود. او با زمینه های مختلف از جمله علوم مختلف اسلامی، عرفان، فلسفه و منطق نزد استاد شهید مطهری آشنا شد و علوم جدید را در رشته پزشکی در دانشگاه مشهد ادامه داد.

و در این دانشگاه اقدام به تأسیس کتابخانه اسلامی نمود. و برای اولین بار در سطح ایران دعای کمیل را پایه گذاری کرد جلسات سخنرانی خود را تحت عنوان «صراط مستقیم» شروع کرد. که در خلال این حرکت اعتقادی بارها توسط ساواک دستگیر شد. او پس از اتمام تحصیل به تهران آمد و مجمع احیاء تفکرات شیعی را تأسیس کرد. وی در سن 26 سالگی به عنوان نماینده مردم مشهد به مجلس راه یافت و عضو کمیسیون امور شوراها شد.

 وی به زبان های انگلیسی، عربی و فرانسوی مسلط بود. او از اولین کسانی بود که انحراف از خط اسلام را در بنی صدر مشاهده کرد و به قصد افشاگری به تهران آمد و در روزنامه انقلاب اسلامی تحصن اختیار کرد و جریان بنی صدر را بر ملاء نمود و او را به مناظره دعوت کرد و خط لیبرالیسم را که تحت نام خط مصدق مطرح بود باز شکافت.

فعاليت‌هاي پيش از پيروزي انقلاب:- ارتباط مستمر با علماي تهران و شرکت درجلسات شهيد مطهري، شهيد بهشتي و دکتر بازرگان از دوران جواني.

- از سال 1352 تا اواخر سال 1356 شروع به مبارزه مخفي با رژيم شاه نمود.

- در سال 1354 به همراه چند تن از دوستان ، براي بررسي اوضاع منطقه و ساخت مستندي پيرامون وضعيت فقر در نقاط محروم ايران، به استان سيستان و بلوچستان سفر کردند و از اوضاع كپرنشينان فيلمبرداري و با ايشان درباره وضع بد زندگي مصاحبه نمودند، که در چاهبهار توسط ساواک دستگير ولي به علت موجود نبودن مدرک، پس از مدتي آزاد ميشوند.

- توليد چند فيلم مستند که اکثرا ناتمام ماند؛ مانند مستند فقر در سال 54 كه بعد از انقلاب بخشهايي از آن از تلويزيون جمهوري اسلامي پخش شد.

- در سال اول تحصيل‌، در خوابگاه دانشگاه مشهد اقدام به تأسيس کتابخانه اسلامي نمود و از اين طريق افراد را شناسايي و جذب ميکرد.

- برپايي جلسات دعاي کميل در سطح دانشگاه، براي اولين بار در ايران. اين جلسات بعدها در سطح عمومي و گسترده‌‌تر در حرم مطهر حضرت امام رضا عليه السلام تداوم يافت.

- تشکيل گروههاي چندين نفري و مديريت آنها جهت نشر افکار ناب اسلامي شيعي ، با آموزشهاي عقيدتي و سياسي. 

- چندين بار دستگيري توسط ساواک . (تصوير مدارك دستگيري در بخش تصاوير سايت را ملاحظه بفرماييد.)

- نشرفرامين امام خميني (ره) مبني بر دوري جستن از حزب رستاخيز و هشدارهاي ايشان در مورد صهيونيسم‌، در دانشگاه .

- رهبري و طراحي تظاهرات عليه شاه معدوم در اوج خفقان سالهاي 54-55 در شهر مشهد و اعلام مرجعيت و رهبريت امام خميني(ره) و مديريت حرکت‌هاي دانشجويي انقلابي در مبارزه عليه رژيم و تلاش براي همگرايي گروههاي دانشجويي ديگر.

- انتشار اعلاميه هايي جهت افشاي جريان انحرافي منافقين در سال 1354 در دانشگاه مشهد . 
 فعاليت‌هاي پس از پيروزي انقلاب:- در سال 1357، به دنبال اوج‌گيري انقلاب شکوهمند اسلامي‌:‌ اعلام موجوديت رسمي و علني‌، «مجمع احياء تفکرات شيعي» در سطح دانشگاه و شهر مشهد و مديريت و تشکيل کلاسهاي عقيدتي براي جوانان مشهدي. 

- عضو شوراي انقلابي تزكيه در دانشگاه.

- عضو شوراي اوليه هفت نفره سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در استان خراسان.

- عضو شوراي اوليه حزب جمهوري اسلامي در خراسان بهمراه بزرگاني همچون شهيد هاشمي‌نژاد، شهيد كامياب و آيت الله واعظ طبسي و... .

- تشکيل جلسات مناظره وگفتگوي اعتقادي- سياسي و جلسات آزاد پرسش و پاسخ با نمايندگان گروههاي انحرافي در سطح شهر و جمع‌هاي دانشگاهي.

- ادامه افشاگري در مورد انديشه‌هاي التقاطي منافقين. (‌به اولين خاطره در بخش خاطرات مراجعه بفرماييد.)

- سخنراني‌هاي متعدد اعتقادي - سياسي در تهران‌، مشهد و قم كه ابتدا بيشتر در دانشگاه و فضاهاي دانشجويي صورت مي‌پذيرفت و همزمان با كانديداتوري شهيد و انتخاب به عنوان نماينده مردم مشهد در مجلس، كم‌كم به شكل گسترده‌اي در ميان مردم انقلابي ديگر شهرهاي استان خراسان و كشور گسترش يافت كه حدود 400 ساعت از نوارهاي آن جلسات توسط دوستان شهيد جمع آوري شده است. (صوت برخي از سخنراني‌ها در بخش آثارصوتي شهيد در سايت موجود است.)

- نقد نظرات، تفكر و خط مشي سياسي و مذهبي بني‌صدر.

حماسه حضور


ادامه نوشته